امان از درد دوری


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

همیشه صدامو به اسمت سپردم از عشقت تو گفتم که بی تو نمردم

نخواستم که از تو نمونه نشونی چقدر گریه کردم که شاید بمونی

فکر نکردی مرد تنهات میمیره با فکر چشمات منو بیرون کردی از دنیات

هنوزم وقت هست هنوزم دیر نیست قلب من اونقدرا از تو دلگیر نیست...

با این حس روزامو به شب می رسونم که روزی بیایو بگی پات می مونم

تو گفتی تموم شد واسه من تموم نیست ببین هیچکی جز تو هنوز آرزوم نیست

 امان از درد دوری...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehdy5471
ساعت17:13---20 شهريور 1392
تو را بجای همه کسانی که نشناخته‌ام، دوست می‌دارم

تو را بجای همه روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام، دوست می‌دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته‌ام، دوست می‌دارم

تو را بخاطر دوست داشتن، دوست می‌دارم …


سلام عزیز خوشحال میشم به منم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
یک شنبه 17 شهريور 1392| 20:55 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§